۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه



 مجاهد کبیر و مفسر قرآن هنوز هم از زمین خواری سیر نشده (...)

استاد سیاف این مجاهد کبیر و مفسر قرآن هنوز هم از زمین خواری سیر نشده است



شهرک نجات مینه واقع ناحیه هفدهم کابل در ساحه 1435 جریب زمین از طرف وزارت شهر سازی و مسکن جهت توزیع به استاد سیاف داده شد
نمایندگان این مجاهد بزرگ از ابتدا صدها خیانت، پست فطرتی و چپاول را انجام دادند تا آنجا که یک نمره بالای ده نفر هم به فروش رسانیده شد!
جای مسجد، مکتب، کودکستان، چندین سرک را مسدود و به فروش رسانیدند!
حالا یگانه پارک این شهرک را نیز خط اندازی و به فروش و توزیع گذاشته اند - فقط دلیل شان اینست که استاد بزرگ از بابت مصارف کمپانی انتخاباتی از عزیزی بانک قرضدار شده و این پارک باید فروخته شود!
روز جمعه 14 حمل نماینده گان استاد بزرگ با چند موتر پولیس و تعداد تقریبا پنجصد500 نفر مسلح غیر قانونی بالای شهرک هجوم آورده اهالی را لت و کوب و تهدید کرده تمام نهال های مردم را از بیخ کشیده و ساحه پارک را خط اندازی کردند!
این در حالیست که تعهد نامه این بزرگوار در وزارت شهرسازی و مسکن موجود است؛ بر اساس آن آبرسانی، کانالیزاسیون، برق، سرک سازی، اسفالت سرکها، ساختمان جویچه ها، کانکریت پل و پلچکها، احداث پارکها، ساحات بازی اطفال، اعمار مسجد، کودکستان و مکتب همه ی اینها بدوش مالک شهرک میباشد حالا نه تنها از هیچ کدام اینها خبری نیست حتی که غصب و چور شدوع شده است
هر چه عاجل باید جلو این زمین خوار غاصب گرفته شود



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر