۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه



حکومت "وحدت مولی" دست به خودکشی می زند
  
Kabul Press Foto.

برخورد استبدادی با پیلوت جوان، ورزیده و با غرور افغانستان "رحمان رحمانی" از سوی مقامات وزارت دفاع نشان میدهد که در این حکومت دیگر جایی برای خدمت گذاران وطن وجود ندارد.
کم کم باید متیقن شد که عمر حکومت پوشالی "وحدت مولی" به آخر رسیده است و این حکومت فاسد و پوشالی در حال سقوط است و آخرین نفس هایش را میکشد.
این نشانه ها را به خوبی میتوان در حوادث اخیر و در عملکرد اخیر مقامات بلند رتبه آن به خوبی نشان میدهد.
1 ) حکومتی که استبداد پیشه کند و صدای معترضین را خفه نماید، پایه هایش لرزان است و بین امروز و فردا باید منتظر فاتحه خوانی اش بود.
2) در این حکومت پوشالی به تنها چیزی که مردم دل بسته بودند و به آن امیدواری داشتند، قوای مسلح آنست، اما حالا که میبینیم قوای مسلح قربانی تبعیض قومی نژادی شده است و به افسران ورزیده و با تجربه اهمیتی نمیدهد، و عمدن دستهایی روی فروپاشی آن کار میکنند، آنهم به زودی به سوی فروپاشی روان است.
3 ) در این حکومت پوشالی، تبعیض نژادی و قوم گرایی به حد آخر خود رسیده است و استعداد هایی که به اقوام ستم دیده و همیشه محروم تعلق داشته باشند، از هرطریق ممکن از وظیفه شان سبکدوش شده و از سر راه برچیده میشوند، با این حساب منفکی "رحمان رحمانی" شاید اولین منفکی این چنینی باشد اما آخرین آن نیست و باید منتظر اقدامات بعدی علیه افسران هزاره و یا اوزبیک بود.
4 ) نکته مهم و خطرناک تر اینکه، تا کنون اقدامات و کنش های مقامات وزارت دفاع به نحوی تصفیوی و هدفمند بوده است، انگار به خوبی فهمیده میشود که مقامات وزارت دفاع حکومت پوشالی تا کنون عمدن دست به دلسرد کردن افسران و سربازان زده اند تا آنها را از وظیفه دلسرد کنند و یا هم وادار به اعتراض و سپس به بهانه آن، آنان را از وظیفه شان برکنار کنند. جالب اینجا که این دلسرد سازی و فقط علیه یک قوم خاص "هزاره ها" صورت میگیرد! چی میدانیم شاید قصد این باشد که وزارت دفاع را از افسران قوم هزاره پاکسازی نمایند تا به آسانی، پروژه سپردن آن به طالبان بیرق سیاه "داعش" بدون مقاومت تکمیل گردد، زیرا در این مملکت نقش اقوام تحت ستم مانند هزاره ها و اوزبیکها در برابر خاینین و وطن فروشان همیشه مثل سد محکم بود است.
5 ) اگر بخواهیم از فروپاشی قوای مسلح و تکرار چنین منفکی های هدفمند جلوگیری کنیم، و مشت محکمی به دهان وطن فروشان بزنیم، اعتراض، مقاومت و باز هم تداوم اعتراض و ایستادگی در برابر دلالان وطن فروش است.
ورنه شاید همین فردا، پس فردا رهبران حکومت پوشالی "وحدت مولی" وزارت دفاع و قوای مسلح را دو دسته به برادران بیرق سیاه رئیس جمهور پوشالی "ملا اشرف غنی احمد زی" بسپارند.
باید مثل سد محکم دربرابر خاینین و وطن فروشان ایستاد!!!
G

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر